شروع وبلاگ مامی صدرا و صهباشروع وبلاگ مامی صدرا و صهبا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 30 روز سن داره

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ایده های مامی صدرا و صهبا Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

بيسكويت سيسموني!

1392/10/28 12:33
2,433 بازدید
اشتراک گذاری

 بيسكويت سيسموني!

مبحث بيسكويتهاي تزئين شده چيز جديدي نيست و پنج سالي هست كه اين مخلوقات زيبا رو به دنياي اينترنت ايراني معرفي كردم.

با پختن بيسكويت شروع ميكنيم.
براي ديدن رسپي شوگر كوكي به اين پست مراجعه كنيد.
و يا اينكه با استند ميكسر بيسكويتها رو درست كنيد.
بعد رويال آيسينگ رو تهيه ميكنيم.
كه براي تهيه رويال آيسينگ هم سه پست قرار دادم. لينك اول و لينك دوم و لينك سوم.
حالا رويال آيسينگ رو به رنگهاي مورد نظر رنگ ميكنيم.
قيف كاغذي درست ميكنيم.
رويال آيسينگ رو با دو غلظت تهيه ميكنيم. غلظت پايپينگ و غلظت فلودينگ.
براي توضيحات بيشتر و مصور به اين پست مراجعه كنيد.
ديگه تزئين بيسكويتها رو شروع ميكنيم.
من طراحي يك شخصيت كارتوني رو قبلا مصور توضيح دادم و گفتم كه چطور ميتونيد يك طرح رو روي بيسكويت منتقل كنيد.
بیسکویت سیسمونی
من تصميم گرفتم براي اين بيسكويتها ابتدا با رنگ تيره كار نكنم پس دورگيري ها رو با همون رويال آيسينگ با غلظت پايپينگ براي هر رنگ انجام دادم و بعد با رويال آيسينگ غلظت فلودينگ پرش كردم.

در نهايت بعد از اطمينان كامل از خشك شدن بيسكويتها با رنگ قهوه اي سوخته طرحها رو مجددا دورگيري كردم.
 
دقت داشته باشيد. همه رنگها رو با هم كار نكنيد ابتدا يك قسمت از كار رو با يك رنگ اجرا كنيد و بعد از اينكه خشك شد بريد سراغ قسمت بعدي.
 
يك فرايند طولاني و چند روزه ميشه ولي واقعا ارزش انتظار رو داره.
 
براي اجراي برگها:
اين برگ خوشگل توي سرويس نوزاد (اگر دقت كنيد) به عنوان دستگيره كمدها اجرا شده و من خيلي از طرح و رنگش خوشم اومد پس تصميم گرفتم كه برگه رو هم روي بيسكويت پياده كنم.
قالبي كه من ازش استفاده كردم قالب برگ نيست. اين يك قالب از "ست نون برنجي ايرانيه" (خيلي هم ارزونه) كه درشت و زيباست و مناسب ديدم باهاش كار كنم.

با سبز تيره آيسينگ بيست ثانيه اي كار رو دور گيري كردم. با سبز روشن آيسينگ بيست ثانيه اي برگ رو پر كردم و با همون غلظت سبز تيره رگه هاي برگ رو بدون وقفه اجرا كردم. نهايتا باز بدون وقفه با آيسينگ سفيد غلظت فلودينگ تزئين برگ رو تكميل كردم.
 
براي توضيحات بيشتر در مورد آيسينگ بيست ثانيه اي به اين پست مراجعه نماييد.
 
يك قسمت از بالاي كمد نوزاد با طرح پوست زرافه كار شده و باز من خيلي ازش خوشم اومد و تصميم گرفتم كه روي بيسكويتهاي گرد ساده اجراش كنم.

من از تكنيك خيس روي خيس استفاده كردم كه قبلا آموزش دادمش. در اين پست و در اين پست.
 
اجراي جزئيات نهايي و دورگيري آخر در مورد بيسكويتها بيشترين اهميت رو داره كه چون بيسكويتها معمولا خيلي كوچك هستند كار سختيه و فقط با تمرين ميتونيد توش استاد شيد.
 
من براي اين ست بيسكويت سفاري از تكنيك جديدي استفاده نكرده بودم پس نيازي نبود كه مصور و مرحله به مرحله عكاسي كنم ولي چون اهميت زيادي داره كه با تمامي تكنيكهاي تزئين بيسكويت آشنا باشيد توصيه اكيد دارم كه تمام مبحث بيسكويتهاي تزئين شده رو از اول تا آخر به طور كامل مطالعه كنيد.
 
رمز موفقيت در تزئين بيسكويت فقط و فقط و فقط تمرين و تجربه است. كار ساده اي هم نيست پس بعد از شكست در بار بيستم يا سي ام يا چهلم نا اميد نشيد!
 
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)