شروع وبلاگ مامی صدرا و صهباشروع وبلاگ مامی صدرا و صهبا، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ایده های مامی صدرا و صهبا Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

نتایج رای گیری

1391/2/9 8:34
1,736 بازدید
اشتراک گذاری

با تشکر از مادران مهربان و دوست داشتنی و کوچولوهای زیبا.

همانطور که می دانید این یک سرگرمی بود و فقط می خواستم با همدیگر آشنا شویم و دوست دارم اگر می خواهید این روند ادامه پیدا کند خبرم کنید. از نظر من همه کوچولوها برنده هستند.

 


ریحان عسلی :39

 

رادین مامان نگین : 22

 

محمد مانی:13

 

نیایش:13

 

طهورا:12

 

عسل :10

 

کیانا:10

 

شایان : 7

 

مرسانا : 5

 

نامی:4

 

ایلیا:4

 

فرحان : 4

 

سام: 4

 

ماهان نفسی :3

 

آیدین :3

 

وندا:3

 

پارسا :2

 

ترنم:2
ثمین:2
پریسا:2
صهبا:2

دینا:2
محمد مهدی:1

بردیا:1
علی مرتضی:1
کیارش:1

 

تمامی رای ها در قسمت نظرات رای گیری مسابقه نی نی درج شده است و دوستان به راحتی می توانند ملاحظه بفرمایند. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان کیارش
9 اردیبهشت 91 12:36
خسته نباشید و ممنون از ایده قشنگتون.اما کیارش دو تا رای آورده .فکر کنم با دقت نشمردید.البته یکی هم با دو تا خیلی فرق نمیکنه


عزیزم دوباره نگاه میکنم. شاید یکیشون آدرسشون رو نذاشته بود به همین دلیل ثبت نشده بود. عزیزم باید بگم که کیارش کوچولو از نظر من برنده است و مامانش برنده تر آخه داشتن این عسل تو زندگی مایه افتخاره
مامان یسنا
9 اردیبهشت 91 16:49
سلام خسته نباشی عزیزم. مسابقه خوبس بود فقط من دیر رسیدم. دفعه بعدی ایشالاه به موقع میرسم بازم از این کارها بکنید خوشحال میشم. موفق باشید


بزودی مسابقه دوم شروع می شود. برنده مسابقه قراره موضوع دوره بعد رو بگه
مهران مرادی
9 اردیبهشت 91 18:33
با سلام خدمت دوست عزیز وبلاگ جالبی دارین من پدرفرحان هستم مسابقه خوبی بود متاسفانه داوری نداشت یعنی هر کسی اقوامش بشتربود اون برنده شد امیدوارم در مسابقه های بعدی شاهد یک داورخوب و باتجربه در زمینه عکاسی داشته باشیم تا امتیازات خوب و درست ثبت شود باز هم تشکر میکنم موفق باشید


باید بگم حرف شما درسته ولی مخاطبین ما مادران هستند که شاید بعضی از آنها شناختی در مورد عکاسی نداشته باشنداین مسابقه یک مسابقه حرفه ایی نبود فقط یک سرگرمی بود. در کل باید بگم خیلی از رای ها که آدرس وبلاگ نداشتند حذف شدند و دیگر اینکه اگر توجه کنید عکس دختر من هم صهبا رای نیاورد و جزء پایین ترین رای ها بود . این فقط یک سرگرمیه و همینکه عکس های کوچولوتون را لطف می کنید در اختیار بنده می گذارید ممنونم. امیدوارم در مسابقات بعدی هم شرکت کنید.
مامان ایلیا کاکل زری
9 اردیبهشت 91 22:06
سلام خسته نباشی تبریک میگم به مامانهای گل به نظر من همه بچه ها اولن مثلا بردیای ناز واقعا پسر خوشگلیه وبه رادین خوشگله هم تبریک میگم اون تو چشم من همیشه اوله عزیزم منم مشتاقم تو مسابقه بعدی حتما ایلیا رو شرکت بدم به منم خبر بدین موضوع بعدی چیه ؟؟ واقعا ممنون از وبلاگ باحالتون


ممنونم از شما. شما واقعا درست می گید همه بچه ها اولند و همه مادران همچنین برنده هستند که فرشته هایی به این زیبایی دارند. حتما خبردارتون می کنم
نگین مامان رادین
10 اردیبهشت 91 13:44
سلام عزیزم خسته نباشی مسابقه واقعا خوب بود و باعث شدی تا با مامان های مهربون و نی نی های گل زیادی اشنا بشیم ،از همین جا به همه مامان ها و نی نی ها تبریک می گم و همه نی نی ها اولند و مامان هاشون هم برنده تر از اونها که خدا فرشته ی نازی بهشون داده خدا همه ی نی نی هارو حفظ کنه و همیشه تو همه ی مراحل زندگیشون برنده باشند.
مسابقه بعدی ما رو فراموش نکنی خاله جون.دوست داریم می بوسیمتون.

حتما عزیزم. من هم ممنونم از حضورتون

مامانی درسا
11 اردیبهشت 91 2:37
سلام پریسا جون ممنون از ایده بسیار زیبات .... برای بار اول مسابقه خوبی بود.... اما واسه اون همه حرف و حدیث هایی که بعضا" دوستان برای شما نوشته بودن .... اگه ممکنه .... یا به سراغ موضوعاتی برید که بچه ها از بدو تولد تا .... بتونن شرکت کنن و یا رده سنی خاصی رو در نظر بگیرید .... مثلا" موضوع گلخند بچه ها موضوعی است که همه ی بچه ها رو در بر میگیره ..... اما نی نی متفکر .... موضوعی بود که رده سنی خاصی رو میطلبید و همه بچه ها نمیتونن متفکر باشن ...... امیدوارم در کارتون موفق باشین . .... تبریک میگم به ریحان عسلی و همچنین رادین عزیزم ..... و بقیه بچه ها گه هم یک یک یک بودن .


عزیزم ممنونم از پیشنهادت . قراره موضوع بعدی را برنده مسابقه برایم بفرسته تا اعلام کنم.
مادر کوثر
11 اردیبهشت 91 7:05


خداقوت مامانیه مهربون

عزیزم خب عکس نفر اول رو حداقل تو این پست میذاشتین

و یا لینک پستی که همه ی عکسا توشه رو میذاشتین. تا یکی مثه من که تو این مسابقه شرکت نکرده حداقل بدونه کدوم نی نی رای بیشتری آورده و بقیه نی نی های متفکرو ببینه

البته من پستا رو زیرو رو کردم و نی نی ها رو دیدم

موفق باشی


عزیزم اگه میرفتی تو قسمت موضوعات/ مسابقه نی نی / نتایج رای گیری بهتر به نتیجه میرسیدی. قراره نفر برنده عکس برایم بفرسته و هنوز نفرستاده ئدر اولین فرصت که این دوست عکس کوچولوش را فرستاد در وبلاگم قرار می دهم
مریم مامان عسل
11 اردیبهشت 91 13:33
مرسی پریسا جونم. خسته نباشی عزیزم!
بازم ازین مسابقه ها بذار اگه وقت و توانشو داری. سرگرمی خوبی بود. منم سعی میکنم هر بار با یه عکس خوب شرکت کنم.
خدا قوت!


حتما عزیزم . ممنونم از حضور گرمت


مامان وندا
11 اردیبهشت 91 23:39
سلام عزیزم ممنون از زحمتایی که کشیدین



مامان ریحان عسلی
12 اردیبهشت 91 1:59
اینم آدرس دو تا عکسی که خواسته بودید http://roozgozar.com/upload/images /fbmlojjre5gbvas9y7m.jpg http://roozgozar.com/upload/images/c9p10zb6z0d6vzfw9vse.jpg هر دو تا آدرسو امتحان کردم
مامان ریحان عسلی
1 خرداد 91 12:54
میشه آدرس عکسارو برداری


نمی شه عزیزم . آخه من علاوه بر اینکه عکس کوچولوها رو می گذارم. آدرسشون رو هم درج می کنم تا بقیه دوستان با این کوچولوها بیشتر آشنا شوند. در کل مسابقه یک بهانه ایی است برای دوستی