شروع وبلاگ مامی صدرا و صهباشروع وبلاگ مامی صدرا و صهبا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 30 روز سن داره

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ایده های مامی صدرا و صهبا Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

یک پیشنهاد

1391/3/6 3:10
1,612 بازدید
اشتراک گذاری

دوستان عزیز این تبلیغ کار من نیست

ولی می خواستم بهتون بگم هر کدام از دوستان تمایل دارند برای ادامه تحصیل به آلمان بروند و دوست دارند ویزای تحصیلی بگیرند برای ادامه تحصیل یکی از دوستان این کار را انجام می دهد و خود بنده یکی از آشنایانم را به ایشون معرفی کردم و دیدم کارشان درسته و قابل اعتماد می باشد اگر دوست داشتید اطلاعاتی کسب کنید و یا اینکه درخواستی برای گرفتن ویزای تحصیلی داشته باشید بهم خبر دهید تا شما را با این دوست آشنا کنم.

راستی اگر الان اقدام کنید برای ترم پاییز می توانید پذیرش بگیرید. در خصوص زبان آلمانی می توانم کمکتون کنم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان میترا
6 خرداد 91 3:16
ممنون
سپیده
6 خرداد 91 10:33
سلام این کدعکس محدثه است http://www.niniweblog.com/upl/mochdsh/13380121358.jpg?29
مامان زهرا
8 خرداد 91 12:03
سلام خانمی اینم ادرس عکس دخترم http://www.niniweblog.com/upl/tiam2011/13381898711.jpg?20 ممنون از مسابقه قشنگتون
مامان علی مرتضی
15 خرداد 91 20:53
سلام پریسا جان خوبی عزیزم بچه های گلت خوبن؟پریسا جان منو شوهرم میخواستیم بدونیم شما میتونید یه عکس قشنگ ومناسب واسه مغازه ی نوشت افزار وکتابفروشیمون طراحی کنید واسه بنر جلوی مغازه میخوایم 3در 1 باشه چند بار از بهارکی خواستم ولی انگار به وبش سر نزده وپیامو نخونده چون وبش از بهمن نود آپ نشده شما میتونید کمکمون کنید مثلا یه عکس قشنگ مث عکس وب پسرک درسخوان باشه یا یه خورده رسمی تر لطفا زودتر بهمون جواب بدید عجله داریم باتشکر


سلام عزیزم خیلی دوست دارم کمکت کنم ولی کمی سرم شلوغه شاید نتونم به موقع برات آماده کنم