شروع وبلاگ مامی صدرا و صهباشروع وبلاگ مامی صدرا و صهبا، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ایده های مامی صدرا و صهبا Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

نتیجه مسابقه

1391/3/31 23:37
1,699 بازدید
اشتراک گذاری

دوستان عزیز باسلام و پوزش از دیر اعلام کردن نتایج مسابقه

آنیسا 2 : 183

درسا : 85

امیر حسین 1 : 84

آنیسا١: ٣٧

آیسل : ٢٧

علی : 25

ثمین: 25

امیر علی 23

کیمیا : 15

 

امیرحسین٢: ١٥

 

کوثر : 12

عسل : ١٠

آرشیدا : 6

دینا: 5

 الیسا :5

هوشنگ : 4

مارال : 3

سیدمهدی:٣

فاطمه:٢

شایان:٢

ساقی:٢

مانی:٢

کوروش١: ٢

امیرمهدی:٢

ایلیا: ٢

امیرمحمد:٢

سینا:٢

ثمین:٢

کیانا:٢

زهرا:٢

کیاوش:٦

کوروش٢:٢

محمدسپهر:٢

امیرحسین و عسل:٢

هوشنگ:٢

 

 

 دوستان اگر اعتراضی بود حتما خبرم کنید راستش من به علت مشغله زیادم نتوانستم خودم این ارقام رو چک کنم و به نتایجی که چندتا از مادران گل برایم فرستاده بودند بسنده کردم. جا دارد از تمامی شما دوستان تشکر و قدردانی کنم و عذرخواهی بابت دیر اعلام کردن نتایج.

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

سمیرا
28 خرداد 91 12:06
دخمل من برنده شدددددددددددد


تبریک می گم عزیزم امیدوارم همیشه در زندگی هم برنده باشه
سمیرا
28 خرداد 91 13:24
مرسی مهم این بود که دخمل من تو این مسابقه یه عالمه خاله خوب پیدا کرد یکیشم تویی پریسا جونم


سپاسگزارم عزیزم من هم خوشحال شدم از آشنایی با شما دوست گلم . امیدوارم همیشه کوچولوت تو زندگی برنده باشه
افسانه
28 خرداد 91 13:26
کیاوش جونم 3 تا رای اوورد نه 2 تا کیاوش تو قلبه خاله همیشه اولیییییی
mamane Ali
28 خرداد 91 13:41
ممنون عزیزم .. خوب بود


سپاسگزارم
مامان مارال فرفری
28 خرداد 91 16:47
سلام پریسا جون خسته نباشی میخواستم ببینم این مسابقت دیگه دوباره کی برگزار میشه ؟مرسی


عزیزم خیلی دوست دارم مسابقه بگذارم ولی کمی شمارش آرا برایم مشکله. ایامی که مسابقه است پیغامهایم از روزی 100 تا تجاوز می کنه و روزهای دیگه یکی را به زور می بینم.
مامانی درسا
28 خرداد 91 17:59
انشاالله همیشه همه کوجولو ها در زندگی و آینده برنده باشن ...... ضمن تبریک به برنده کوجولو ...... ممنونم از تمامی کسایی که به دخترم رای دادن .... ممنونم .....


من هم از حضور گرمتون سپاسگزارم
مامان کیاوش
28 خرداد 91 18:55
سلام پریسا خانم خسته نباشید.
کیاوش گلی 6 تا رای اورده نه 2 تا که چندان هم فرقی نداره
مامان آرشیدا و مامان فاطمه حسنا و میترا به همه یک رای دادن.
مامان کیارش-فریبا-دایی امید
تازه رای خاله کیاوش هم بوده که قبول نیست و افسانه که وبلاگشون رو بستن و خودم که دیر رای دادم.
در هر حال مرسی بابت این همه زحمت و ایده جالبتون.

عزیزم ممنونم از یادآوری گلم . ببخشید که من نرسیدم خودم چک کنم. امیدوارم کوچولوت همیشه تو زندگی برنده باشه
مامان زهرا
28 خرداد 91 20:34
مرسی پریسا جون
زحمت کشیدی
خوشحال میشیم به ما هم سر بزنید


حتما سر می زنم
مامان دینا جون
29 خرداد 91 11:11
سلام پریسا جون.ایده ی خوبی بود ولی آخه دینای من که تو مسابقه شرکت کرده بود حتی اسمشم تو لیست نیست.


ای جانم شرمنده عزیزم فدای اون دخمل کلی بشم. گفتم که نرسیده بودم خودم شمارش را انجام حتما اسمش رو می گذارم اگه رسیدی ببین چندتا رای آورده ممنون می شم.
مامان کیاوش
29 خرداد 91 18:55
خواهش میکنم عزیزم.حق دارید رای ها زیاد بود.با اجازه من لینکتون میکنم.خوشحال میشم بهمون سر بزنید.


سمیرا
30 خرداد 91 3:21
حالا جایزه دخترم چیه ؟
ههههههههههههههههههههههه




همانطور که اعلام مسابقه ذکر کرده بودم اگه مطالعه کرده باشید موضوع بعدی مسابقه را شما تعیین می کنید. دوره قبل مامان ریحان عسلی موضوع را اعلام کرد و این دوره شما .
سمیرا
30 خرداد 91 13:30
آخ حون باشه پس فکر میکنم


سمیه
31 خرداد 91 17:17
سلام گلم
امیرحسین 2 خیلی بیشتر از 3 تا رای اورده بود .تا 15 که خودم شمردم. شاید با امیرحسین 1 اشتباه شده....
ممنون


دوست عزیز سپاسگزارم از یادآوری
متین مامی ایلیا
1 تیر 91 19:32
سلام عزیزم رای ایلیا بیشتر از دو تا بود فکر کنم اشتباه شده، ولی ایرادی نداره


عزیزم اگه رسیدی یه نگاه بیانداز ببین چندتاست بهم بگو ممنون می شم
مامان ثنا و ثمین
2 تیر 91 16:10
سلام پریسا جون.خسته نباشی خانوم
با راه انداختن مسابقه ها حسابی برا خودت مشغله درست کردی هابا این حال ممنون که وقت میذاری.میگم نمیدونم ارا چطوری شمرده شدن،چون ارا ثمین از 10 تا بیشتر بود نه 2 تا؟


عزیزم لطف می کنی شمارش کنی و بهم خبر بدی
سپاسگزارم از یادآوری
مامان دینا جون
7 تیر 91 22:09
عزیزم یه چند تا پیشنهاد دارم واستون.اول اینکه هر کس به سه نفر رای بده اینجوری فکر کنم عادلانه تر باشه.دوم اینکه حتما آی پی نظراتو داشته باشین تا هر کسی فقط یه بار رای بده.سوم اینکه فقط اونایی حق رای دادن داشته باشن که نی نی هاشون وبلاگ دارن ابنجوری دیگه مسابقه به فک و فامیلا نمیکشه.نظرت چیه؟


سپاسگزارم عزیزم از نظرات خوبتون . دقیقا درست می فرمائید
نگین مامان رادین
14 تیر 91 19:28
این روزها که حادثه بیداد می‌کند

دل از فراق روی تو فریاد می‌کند

برگرد ای مسافر تنهایی فاطمه

بانگ تو قلب فاطمه را شاد می‌کند
نیمه ی شعبان سالروز ولادت یوسف فاطمه مبارک

بر شما دوست عزیز هم مبارک