شروع وبلاگ مامی صدرا و صهباشروع وبلاگ مامی صدرا و صهبا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 30 روز سن داره

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ایده های مامی صدرا و صهبا Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

مسابقه عکس کودک با جوایز ارزنده

1391/4/23 15:34
2,077 بازدید
اشتراک گذاری

دوستان عزیز سایتی را بهتون معرفی می کنم که مسابقه عکس برای کودکان گذاشته و قراره جوایز ارزنده ایی به بچه هدیه بدهد.

موضوع مسابقه: کودک شلخته

به این آدرس بروید

http://mamiparisa.persianblog.ir/

مدت زمان مسابقه محدود است پس هر چه زودتر بروید دست به کار شوید. و برای ثبت نام در مسابقه شرکت کنید.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

سمیرا
23 تیر 91 16:09
http://mamiparisa.persianblog.ir/ ؟ پریسا جون من قهرم مگه جایزه آنیسا نبود موضوع مسابقه دفعه بعد و بگه ؟
رایکا(پوسترساز)
24 تیر 91 19:54
سلام من رایکا هستم اگه دوس دارید از کودکان گلتون عکس های رویایی داشته باشید به وبلاگم یه سری بزنید فرقی نمیکنه با چی عکس بگیرید رایکا اونو به یه عکس رویایی تبدیل میکنه امتحانش ضرری نداره دیدنش هم خالی از لطف نیس پذیرش انواع سفارش: طراحی پوستر رویایی همراه با روتوش طراحی پوستر برای تمامی سنین طراحی کارت تولد با عکس کودک شما طراحی کارت پستال با عکس کودک شما طراحی عکس رومیزی متناسب با رنگ دلخواه و دکور شما و... به همراه مشاوره ی رایگان برای عکاسی و ژست و ... با قیمت کامل استثنایی هر پوستر 1500 تومان پس منتظر چی هستید؟؟ رایکا در خدمت شماست
مامان مهتاب
26 تیر 91 17:02
عزیزم مطالبتون خیلی مفیده من لینکتون کردم اگه دوست داشتی منو لینک کن........


ممنونم عزیزم من فعلا با وبلاگ بچه هام لینک می شم اگه دوست داشتی خبرم کن عزیزم.
کوزه گر
27 تیر 91 11:19
سلام پریسا جان. امروز به طور اتفاقی به وبلاگ شما رسیدم. موضوع وبلاگتون تا حدی به وبلاگ من شبیهه. خوشحال میشم با هم تبادل لینک داشته باشیم. منتظر جوابتون هستم. موفق باشید.


بله شما درست می فرمائید اومدم سری بهتون زدم براتون پیغام گذاشتم
مامان امیر مهدی
27 تیر 91 16:06
سلام من تو مسابقه قشنگتون شرکت کردم ولی یه مشکل دارم .کد عکس رو از کجا بنویسم؟


عزیزم تو وبلاگ مسابقه برو کد عکس رو اونجا برام تو نظرات بگذار آدرس وبلاگت را هم همینطور.
نگین مامان رادین
8 دی 91 2:14
__________________--------
_________________.-'.....&.....'-.
________________\.................../
_______________:.....o.....o........;
______________(.........(_............)
_______________:.....................:
________________/......__........\
_________________`-._____.-'شاد باشي مهربون
___________________\`"""`'/
__________________\......,...../
_________________\_|\/\/\/..__/
________________(___|\/\/\//.___)
__________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت
___________________)_ |_ (__
________________(_____|_____)
............ *•~-.¸,.-~* *•~-.¸,.-~*...........
عزیزم اومد روی ماهت رو ببینم اخه دلم بد جوری برات تنگیده بود


ممنونم عزیزم
❤مامان رامیلا کوچولو❤
23 تیر 92 0:30
سلام خاله جان به رامیلای ما رأی بدید لطفا کد 620 .
❤مامان رامیلا کوچولو❤
19 مرداد 92 23:41
´´´´´´´´´´´´´´¶´¶¶´¶¶ ´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶ ´´´´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶ ´´´´´¶¶´´´´´´´´...´´´´´´´´´´¶¶ ´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶ ´´¶¶´´´????? ???? ? ´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶´¶ ´¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶´´´´´´´´´´´´´¶ ´¶´´´´´´´´ ´´¶. اپم اپم اپم ´¶´´´´´´´´´´´´¶¶´¶´´´´´´´´´´´¶´´´¶ ´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶´´´´¶ ´¶´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶´´¶´´´´¶ ´´¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶´¶´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´¶ ´´¶¶´´´´´´´¶´´´´´¶´´´´¶¶¶¶¶¶´´´¶¶ ´´´¶¶´´´´´´¶´´´´¶´´´´¶¶¶¶´´´´´¶ ´´´´¶´´´´´´¶´´´¶´´´´´¶´´´´´´´¶ ´´´´¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´¶´´¶¶ ´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´¶ ´´´´´¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´´´´¶ ´´´´´´´´¶¶¶´´´´´¶¶´´´´´´´¶¶ ´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´¶¶¶¶¶¶´ ´´´´´´´´´´¶¶´´´´´´¶¶´¶ ´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´¶´¶¶ ´´´´´´´´´¶´´¶¶´´´´´¶´´´¶ ´´´´¶¶¶¶¶¶´¶´´???´´¶´´¶´ ´´¶¶´´´¶¶¶¶´¶´´´´´´¶´´´¶¶¶¶¶¶¶ ´´¶¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´¶´¶¶´´´´´¶¶ ´´¶´´´?????? ´´¶¶¶¶¶¶¶¶ ´´´¶¶´´´´´´´´´¶´´´¶´´´´´´´´´´¶ ´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶