شروع وبلاگ مامی صدرا و صهباشروع وبلاگ مامی صدرا و صهبا، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ایده های مامی صدرا و صهبا Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

ساخت کلاه تزیینی برای سفره هفت سین

1390/11/20 11:19
12,757 بازدید
اشتراک گذاری

 

چیزی که برای درست کردن این کلا نیاز داریم کاسه پلاستیکی و مقوا به قطر دایره 19 سانیمتر استفاده کردم بستگی به اندازه که خودتون دوست دارید.


من مقوا را کامل با ساتن روکش کردم با جسپ حرارتی فیکس کردم .و با تور اکلین دارهم برای دور کلا همین طور که در تصویر مشخصه کوک زدم و باز با چسپ حرارتی محکم کردم.



این اضافه ها تور را هم مثل ساتن که به زیر کلا برمیگردونیم وخیلی تمیز کار میکنیم.




کاسه هم که با پارچه مون پوشاندیم لبه پارپه همین طور که در تصویر مسخصه به داخل کاسه میچسپونیم ولبه کاسه کامل چسپ میزنیم
و برمیگردونیم و بادست فشار میدهیم تا خوب محکم بشه به این صورت که مشخصه
و برای اطراف کلاه شما میتونید با هرجیزی که خودتون دوست داشتید مثل روبان یا همین بند مروارید مانند استفاده کنید برای زیبای بیشتر
من این گلها را از روبان درست کردم میتونید از گلهای اماده هم استفاده کنید.
من این برگی که سکه ام گذاشتم روش خیلی ساده بود خودم اطرافش چسپ زدم واکلین بنفش زدم و روبان طلایی که بیشتر خودش نشون بده




 


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سمانه
3 اسفند 90 19:45
عزیزم ممنون از سایت و مطالب خوبت.عکسای هفت سین به شکل کلاه باز نمی شن.می شه لطف کنین برام ایمیل کنین.یا عکسای اینجارو درست کنین.یه دنیا ممنون عزیزم


عزیزم متاسفانه فعلا فیلترشکن ها کار نمی کنه نتونستم براتون سیو کن در اولین فرصت که فیلترشکن تو این مملکت کار کرد برات می گذارم عزیزم.