شروع وبلاگ مامی صدرا و صهباشروع وبلاگ مامی صدرا و صهبا، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ایده های مامی صدرا و صهبا Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

قاب برای کارت پستال یا تقویم

1390/12/4 16:30
4,057 بازدید
اشتراک گذاری

این آدرس عکس با کیفیت بالا

http://www.kanakh.com/upload/uploads/13268233041.jpg 


می تونید این عکس را در فتوشاپ باز کنید سپس یه لایه زیر این عکس بازکنید و در اون لایه عکس نی نی خوشگل نانازیتون رو بزارین . حالا شما یه قاب خوشگل برای عکس نی نی نازتون.

دیدید چه آسونه مامان و باباجونهای گرافیستنیشخند

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

سمیه
4 اسفند 90 16:36
سلام
وبلاگتون عالی هست
میخواستم اگه میشه تبادل لینک کنیم
ممنون بهم خبر بدید


مرسی عزیزم.فعلا من با وبلاگ کوچولوهام تبادل لینک می کنم. آخه شاید بعد از عید اسم این وب عوض شود به همین دلیل فعلا با این وبلاگ تبادل لینک نمی کنم.


متین مامی ایلیا
5 اسفند 90 18:32
من عاشق وبتون هستم، عالیههههههههههههه عکس پسرم و توی این تم درست کردم، نمیدونم خوب شد یا نه، ولی اونجوری که گفتین لایه باز کنید من نتونستم، خوشحال میشم ببینید و نظرتون و بگید
مامان آویسا
7 اسفند 90 14:11
سلام.خیلی وبلاگتون قشنگ ومفیده.با اجازه شما رو لینک کردم.میشه لطف کنید بگید برای تهیه تقویم چه کار باید کرد؟


مرسی عزیزم. برو تو قسمت موضوعات . گزینه تقویم به نتایج خوبی می رسی