شروع وبلاگ مامی صدرا و صهباشروع وبلاگ مامی صدرا و صهبا، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ایده های مامی صدرا و صهبا Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

آموزش قرار دادن عکس داخل فریمها

1390/12/4 17:10
6,043 بازدید
اشتراک گذاری

و اما به درخواست بسياري از دوستاي گلم امروز آموزش قرار دادن عكس داخل فريمها رو براتون ميگم
توي تقويمهاي روميزي يا ديواري
فرقي نميكنهچشمک

ابتدا :

يه سند جديد به اندازه A5 باز ميكنين
من عرض سند رو يه سانت بيشتر گرفتم براي سيمي كردنش

قدم دوم :

عكسي رو كه ميخواهید بعنوان بك گراند استفاده كنين كپي كنين توي سند جديدتون و با تغيير دادن طول و عرضش توي سند جديدتون قرار دهید

حالا :


فريمي رو كه مد نظرتونه رو هم با فتوشاپ باز كنين و درگش كنين توي سند جديدتون
درگ يعني اينكه با ابزار Move فتوشاپ بگيرين بكشينش توي سند جديدتون
يا ميتونين دكمه هاي ctrl+A رو فشار بدين تا دور فريمتون انتخاب بشه حالا كپيش كنين و توي سند جديد past )ctrl+v) كنين

مرحله چهارم :
عكس كوچولوتونو هم توي فتوشاپ باز كنين با ابزار Select انتخابش كنين و باز كپي و پيست توي سند جديد

مرحله پنجم :

حالا بايد لايه عكس كوچولوتونو بگيرين بكشين بيارينش زير لايه فريم
يعني از پايين بايد لايه هاتون اينجوري باشه كه
اول لايه بك گراندتون
بعد لايه عكس كوچولوتون
و در آخر لايه فريمتون

درنهایت:

الأن كافيه عكس رو جابه جاش كنين و ببرينش زير فريم و تغيير اندازه و جاهاي بيرون زده از فريم رو هم پاك كنين ... المانهای  ديگه هم ميتونين بهش اضافه كنين.

دیدید چه راحته.

دوستان عزیز خیلی دلم می خواست تصویری هم آموزش دهم ولی متاسفانه کمی کسالت دارم اصلا جون نشستن پای کامپیوتر را ندارم. فکر کنم از این بیماریهای جدید گرفتم که سردرد شدید با افت فشاره و حالت تهوع شدیدسبز.نگران

خدا به دادم برسه تو شهر غریب با دو تا بچه , مریض شدن خیلی سخته. حالا چکار کنمگریه





براتون چندتا عکس با آدرس می گذارم. امیدوارم به دردتون بخوره. حالم خوب شد دوباره براتون میم مطالب جدید و عکسهای تازه می گذارم.

http://www.kanakh.com/upload/uploads/13271325071.jpg

 

اينم چند تا عكس
http://www.kanakh.com/upload/uploads/13271339651.jpg
http://www.kanakh.com/upload/uploads/13271339652.jpg
http://www.kanakh.com/upload/uploads/13271339653.jpg

 



این هم برای فروردین 91

 http://www.kanakh.com/upload/uploads/13271376351.jpg  این هم آدرس باکیفیتش

 

  اینم لینک یه عکس از سالهای مختلف حیوان.
http://blog.wholesalecostumeclub.com/wp ... oscope.gif

این آدرس یه عالمه قاب خوشگل
http://frameforphotoshop.com/page/235/

مجموعه اول تصاویر پس زمینه کارتونی

در زیر تصاویر کم حجم شده این فایل ها را مشاهده می فرمایید:

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

عروسکم پرنیا
4 اسفند 90 16:55
سلام
خیلی باهالید
من با اجازتون لینکتون کردم (عروسکم پرنیا)


سمیرامیس
4 اسفند 90 22:57
سلاااااااااااااااااام
مرسی مرسی مرسی خیلی عالی بود
موفق باشین


خواهش می کنم
مامانی طهورا
5 اسفند 90 7:45
عالیهامیدوارم زود خوب بشین


مرسی عزیزم
مامان امیرعلی
6 اسفند 90 0:41
دستتون درد نکنه.ایشالا زود خوب بشین


مرسی عزیزم. کمی بهتر شدم گویا این ویروس یک هفته مهمونم می مونه.
مامان شراره
6 اسفند 90 1:49
پریسا جان حالت چطوره؟مریضیت بهتر شد؟خیلی غصه ام گرفت که نوشتی با دوتا نی نی توشهر غریب با مریضی چیکار کنم
اخه منم تو شهر خودمون نیستم وغریبم.بااین جملت دلم گرفت
پریسا یه عکس جدید گذاشتم تووبلاگ ببین خوب شده؟
راستی یه سوال داشتم.مثلا من اگه بخوام فقط وفقط صورت دخترم رو تو فتو شاپ استفاده کنم با کدوم ابزارش میتونم مثل قیچی عمل کنم وفقط صورتشو قیچی کنم ؟ممنون میشم یه کم برام توضیح بدی


خیلی زیبا شده . موفق باشی. در مورد سوالت بزودی براتون یه پست در این مورد می گذارم
مامان محیا
6 اسفند 90 12:57
عزیزم اگه میشه همه کارهامو ببین..کارم تقریبا تمومه..


خیلی عالی شده خسته نباشید. در وبلاگم قرار دادم
سیدعلی ساقی
15 اردیبهشت 91 19:56
سلام انشاالله خدا بچه هایه نازتو واست نگه داره ولی من نفهمیدم چطورباید عکس تووبلاگ بزارم چون تازه درست کردم سر رشته ای ندارم لطفا کمک کنید. علی از مشهد


دوست عزیز سلام
در مورد قرار دادن عکس در وبلاگ شما ابتدا عکس مورد نظرتون را در قسمت بالای ارسال مطب جدید که تصویر درخت دارد آپلود می کنید و برایش اسم و عنوان دلخواه می گذارید اگر اب هم به مشکل برخوردید خبرم کنید راهنماییون می کنم.