شروع وبلاگ مامی صدرا و صهباشروع وبلاگ مامی صدرا و صهبا، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 3 روز سن داره

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ایده های مامی صدرا و صهبا Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

چند سخن با دوستان

1390/12/24 11:24
1,041 بازدید
اشتراک گذاری

دوستان عزیز هدف من از راه اندازی این وبلاگ این بوده که تجربیات و موضوعات هنری که مورد علاقه خودم است را با دوستان در میان بگذارم و همانطور که می بینید مطالبی که برای خودم نیست آدرس سایت و منبع آن را ذکر کرده ام و من از راه اندازی این وبلاگ اصلا در فکر قطع کردن نون کسی نیستم و مانند وبلاگ من هم در اینترنت بی نهایت است که دوستان تجارب خود را به دیگران آموزش می دهندو من هم یک قطره از این دریا هستم. دوستانی که حرفه اشان در این زمینه است البته بهتر می توانند طرحهای حرفه ایی بزنند کما اینکهه خود بنده موضوع گرافیک را به صورت حرفه ایی دنبال می کنم و طرحهای خیلی حرفه ایی تر می زنم. من هدف این بود که دوستان علاقه مند به این موضوع را تا حدودی راهنمایی کنم شاید این مسیری باشد برای هدایت علایقشون و هیچ سودی جز اینکه لذت آموزش به دیگران و پیدا کردن دوستان خوب برای من ندارد.

پس دوست دارم, دوستان دیگر این موضوع را درک کنند و کمی محترمانه تر با این موضوع برخورد کنند و بی احترامی را به اوج ننرسانند و با خانواده بنده کاری نداشته باشند این دور از ادب است.

با تشکر پریسا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

متین مامی ایلیا
24 اسفند 90 11:38
وبت خیلیییییییییییییییییییییییی خوبه هر کی حرفی زده بیخود کرده، مگه همه چیزائی که تو وبشون میذارن ماله خودشونه؟ مهم اینه که شما نبع همه رو میگی که خیلی ها نمیگن.
در ضمن اموزش هات هم عالیه من اولین بار بود یه همچین چیزی دیدم چون بقیه ها اموزش نمیدن و میگن خودمون درست میکنیم و پول میگیریم، با کمک شما خیلی از ماها واسه نی نی هامون تقویم و کارت پستال درست کردیم،
من از همین جا ازت تشکر میکنم.
مرسیییییییییییییییییییییییییی عزیزم
عیدتم پیشا پیش مبارک


سلام عزیزم , مرسی از لطفت. باید بگم من دوست دارم چیزی رو که بلدم به دیگران هم آموزش بدم و بلعکس . اگه در موضع کار باشد باید بگم خودم دارم تو این رشته به صورت حرفه ای هم کار می کنم و هم آموزش می دهم ولی دوست داشتم یک وبلاگ آموزشی هم داشته باشم و ادعا هم نکردم که همه کارها مال خودمه ولی متاسفانه روزانه پیامهای ناراحت کننده ایی دریافت می کنم که برایم خیلی عجیبه که تو این دو زمونه که اکثر مادران تحصیل کرده اند چگونه بعضی ها از ادبیات لمپی استفاده می کنند که این برایم آزار دهنده است.