شروع وبلاگ مامی صدرا و صهباشروع وبلاگ مامی صدرا و صهبا، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 3 روز سن داره

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ایده های مامی صدرا و صهبا Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

تقویم زیبای پارسا کوچولو

1391/1/8 12:55
1,248 بازدید
اشتراک گذاری

هوووووووورررررررررااااااااااااا

دست مامی پارسا کوچولو درد نکنه که این تقویم زیبا رو درست کرده

 

تقویم با عکس پارسایی

تقویم با عکس پارسایی

شکلکهای جالب و متنوع آروین

تقویم با عکس پارسایی

تقویم با عکس پارسایی

تقویم با عکس پارسایی

این هم آدرس پارساجونه  http://parsayedoone.niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مام پارسا
8 فروردین 91 13:15
سلام خانومی.واااااااااااااااااااااای ممنونم که تقویم پارسا رو توی وبت گذاشتی.
همه اینا رو مدیون شما و وب پر محتواتون هستم.
من دوست دارم به آموزش کارهای جدید با فتوشاپ ادامه بدید آخه تازه به لطف شما یه چیزایی از فتو شاپ یاد گرفتم واسه همین دلم می خواد کارهای دیگه هم باهاش انجام بدم.
آموزش های هنری مثل شمع سازی و چیزهای دیگه هم که جای خود داره.
راستی همسرم ازم خواست تا براش کارت ویزیت درست کنم ممنون میشم توی این زمینه هم کمکم کنی و سایزش رو بهم بگی.
باز هم بینهایت ازت ممنونم


حتما عزیزم براتون آموزشش رو می گذارمسایز کارت ویزیت می تونی 8*6.5 قرار بدی بزودی برات یک پکیج کارت ویزیت آماده می گذارم
سپیده
8 فروردین 91 13:22
سلام چطور میتونم تقویم با عکس کودک درست کنم


عزیزم تو قسمت تقویم برو آموزشش را قرار داده ام.حتما می تونی درست کنی