شروع وبلاگ مامی صدرا و صهباشروع وبلاگ مامی صدرا و صهبا، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 7 روز سن داره

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ایده های مامی صدرا و صهبا Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

سفره هفت سین زیبای مامانی طهورا

1391/1/14 12:38
4,490 بازدید
اشتراک گذاری

    

عکسای هفت سین طهورا جونم در ادامه

 

 

 امسال به افتخار اولین حضورت سر سفره هفت سین همه تلاشمو کردم تا بهترین هفت سینو واست بچینم خیلی برای درست کردنش زحمت کشیدم امیدوارم خوشت بیاد 

                                               

                                            

این یه کیک پوشکیه که با نهنگهایی که از تخم مرغ و خمیر چینی درستشون کرده بودم تزینش کردم

اینم هفت سین صدفی با یه پری دریایی ناز

این نهنگهای خمیری هم مدین مامانه! آبیه مال خودته بقیشو هم از طرف تو هدیه دادم به زهرا جونی و خاله ها

شیرینیهای عیدمون که اینا رو هم خودم درستشون کردم همراه با شکلاتهای خرچنگی ساخت دست مامانی جونت

                                          

سبزه های هفت سینمون با عروسکهایی که واست درست کردم

اینم از تخم مرغهامون که لباس جوجه تنشونه

ژله استخر ماهی مخصوص بابایی

این حوله دریایی با صابونای صدفی هم مال شما خانومیه

چطور بود خوشگلم

خوشت اومد

دیدید چه زیباست دست مامانی طهورا جون درد نکنه

http://tahooradokhmali.niniweblog.com/

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ایوب
14 فروردین 91 16:17
جالب بود . دستتون درد نکنه . واقعا زحمت زیادی برده .