شروع وبلاگ مامی صدرا و صهباشروع وبلاگ مامی صدرا و صهبا، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ایده های مامی صدرا و صهبا Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

به یاد کوچولوهایی که در برنامه خاله شادونه پرپر شدند

1391/2/25 15:34
895 بازدید
اشتراک گذاری

نمی خواستم شما دوستان را ناراحت کنم فقط کمی تاملی بر این موضوع کنید.

آخر چرا هنوز ما در مسائل این چنینی به مشکلاتی بزرگ بر می خوریم واقعا چرا ؟ چرا بعضی ها فقط به خودشان و جیبشان فکر می کنند شاید مسئولان قبل از اینکه به فکر فروش بیش از حد بلیط های ورودی برنامه خاله شادونه بودند کمی هم به امنیت فضا فکر می کردند الان چشمان مادران گریان نبود. الان بعد از چند روز گذشتن از این ماجرای دردناک که هنوز خود خاله شادونه (ملیکا زارعی)‌در شوک است و نمی تواند جلوی دوربین بیاید و برنامه اجرا کند .

شاید ما خودمان باید دست به کار شویم و با نرفتن به این جشنها که بدون اصول امنیتی و متاسفانه ارائه دادن بلیط های ورودی به صورت فله ایی و با قیمت های الکی برگزار می کنند بتوانیم به این مسئولان بی فکر و ناکارآمد بفهمانیم که جان انسان چقدر زیبا و مهم است. شاید به خاطر داشته باشید که چند سال پیش هم در یکی از استادیوم های کشورمان هم از این خصوص اتفاقات افتاده است و هیچکس پاسخگو نمی باشند. پس بیایید با هم برای رهایی از این دست موضوعات همکاری کنیم تا شاید دیگر شاهد این گونه حوادث نباشیم.

به یاد این گلهای زیبا و برای آرامش خاطر مادران و پدران این عزیزان فاتحه ایی بر لب جاری کنیم که شاید مرهم کوچکی باشد بر دل این عزیزان.

 گلهای پر پر شده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامانی طهورا
25 اردیبهشت 91 15:51
بمیرم


واقعا دردناکه
مریم مامان عسل
26 اردیبهشت 91 13:07
واقعا زبان قاصره از حماقت و پول پرستی بعضیا!!!!
اخه شما ببینین ظرفیت ورزشگاه 3000 نفر بوده اونوقت به 4000 طفل معصوم که واسه دیدن اون برنامه ی مزخرف اون خاله چی چی رفته بودن بلیط فروختن!!!
بیشتر از ظرفیت 100 تا 200 تا 300 تا!
دیگه چرا 1000 تا بلیط افزون بر ظرفیت فروختین بی انصافا؟؟؟
خدا جزاشونو بده!


فقط باید بگیم خدا به خانواده هاشون مخصوصا مادر و پدرشون صبر بده. من که هنوز تو شوکم و با دیدن اینکه گلها بغض گلویم را می فشارد
مامان ریحان عسلی
26 اردیبهشت 91 17:03
سلام
خیلی ناراحت شدم فقط خدا به پدر و مادرشون صبر بده


S:


مامان امیر
26 اردیبهشت 91 17:34
سلام دوست عزیز
این مطلب واقعاً من را شوکه کرد، من خبر نداشتم ، خدا صبر بده به پدر و مادر این کوچولوهای ناز، واقعاً سخت و غیر قابل درک است.
دوست عزیز اگه تمایل به تبادل لینک هستید من را با نام یادگاری های امیر لینک کنید و به من نیز خبر دهید تا شما را با افتخار لینک کنم. ممنون



عزیزم شما خیلی لطف دارید فعلا من با این وبلاگ تبادل لینک نمی کنم ولی دوست داشتی با وبلاگم بچه هام sadrasahba.niniweblog.com با شما تبادل لینک کنم . دلیلش هم اینه که من فکر می کنم اگر وبلاگ بچه ها رو با وبلاگ کوچولوی شما لینک کنم زیباتره
مریم مامان عسل
26 اردیبهشت 91 17:41
پریسا جان مرسی که به وبلاگ ما سر زدی. ما مشهدی هستیم گلم. گمون نکنم توی مشهد رستوران کودکان باشه.