شروع وبلاگ مامی صدرا و صهباشروع وبلاگ مامی صدرا و صهبا، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ایده های مامی صدرا و صهبا Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

ادامه درس طراحی تقویم 2

1390/11/15 8:58
1,575 بازدید
اشتراک گذاری

براي اينكه مرز بين تصويرمون و صفحه سفيد محو بشه چيكار بايد كرد؟؟؟؟

يه راه ساده و پركاربرد

يه ماسك سريع به لايه تصويرمون ميديم مثل شكل

3



 

ابزار گراديانت رو انتخاب ميكنيم

4

پايينتر از مرز بين  تصوير و صفحه يعني از صفحه سفيد به سمت بالا ميكشيم
اينكار رو چند بار تكرار ميكنيم تا مرز بينشون به حالت محوي بره
خب حالا ميتونين از نماي سفيد پايين صفحه براي استفاده از اعداد تقويمتون استفاده كنين

اگر حضور ذهن داشته باشید یا چرخی در وبلاگ بزنید می بینید که اعدا ماه های تقویم و تصاویر زیبایی را براتون قرار داده ام.

حالا تقویم را در قسمت پایی می گذاریم.


5

 

 

حالا باید تقویم شما بدین شکل باشد.

ادامه دارد..................

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

fatemehh
15 بهمن 90 9:11
سلام ببخشید چگونه عکس نی نیمونو تو محل مورد نظر قرار دهیم؟
لطفا مرا راهنمایی کنید


در حال آپلود کردن هستم متاسفانه امروز سرغت اینترنت پایینه خیلی سخت می شه کار کرد(
fatemehh
15 بهمن 90 9:22
سلام لطفا واضح تر توضیح دهید با تشکر فراوان
با ابزار گرادیانت چگونه کار کنم؟



عزیزم با فلش نشان داده ام. یعنی اینکه وقتی آنرا انتخاب کنید فرم موس عوض می شود حالت + به خودش می گیره موس را درگ کنید و کمی آن را به سمت پایین بکشید حتما انجام می شود.به صویر دقت کنید.
مامان محیا
17 بهمن 90 14:01
عزیزم من نمیتونم تمها رو بازکنم


عزیزم کلیک سمت راست روی آن بزن و open را انتخاب کن حتما باز می شه. امتحان کردم. مشکلی نداشت.
مام پارسا
21 بهمن 90 1:33
سلام خانومی.اول اینکه خدا عمرت بده با تغییر قالب وبلاگت مشکل من حل شد و دیگه وبلاگت واسم به هم ریخته باز نمیشه.
دوم من در آموزش تقویم قسمت 2 طریقه انجام ماسک رو متوجه نشدم.
با گرادیانت رفتم انجام بدم ولی وقتی می کشیدم قسمتی از صفحه ام سیاه میشد.
من حالا حالا ها با ساخت تقویم مشکل دارم و هر بار هم مجبورم مزاحمت بشم.میشه بازم برام توضیح بدی.
بعد نگفتی که عکس نی نی هامون رو چطور بذاریم.
قربونت برم.ممنونم

عزیزم به زوی می گذارم برنامه فتوشاپم به مشکل برخورده دوباره نصبش کردم حتما ادامه کار را می گذارم
مامان ثنا و ثمین
17 اسفند 90 9:57
سلام خانومی.ممکنه که کامل توضیح بدین که دقیقا چه عددی رو باید بنویسم تا سایز ماههای تقویم به همون انداز ه ای که برای A4میخایم دربیان؟منظورم اینه که چقدر باید کوچیک بشن؟ممنون میشم راهنمائیم کنی


عزیزم سایز a4 21*29.7 است بروید توی imge/image size اونجا تنظیم کنید