شروع وبلاگ مامی صدرا و صهباشروع وبلاگ مامی صدرا و صهبا، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 11 روز سن داره

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ایده های مامی صدرا و صهبا Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

✿. یه اتفاق جالب.✿

1390/11/25 1:06
896 بازدید
اشتراک گذاری

 شکلکهای جالب و متنوع آروین

 

دوستان این موضوع برام خیلی جالب بود .

می دونید امشب می خواستم براتون مطلب بگذارم درخصوص روز عشق(ولنتاین) همینطور که داشتم دنبال مطالب جالبی می گشتم زمان هم می گذشت و همینطور تعداد بازدید کنندگان محترم هم به تعدادشان اضافه می شد تا اینکه ساعت را دیدم که دارد به 12 نیمه شب نزدیک می شود و تصمیم گرفتم که بقیه کار را برای فردا بگذارم تا اینکه به یه موضوع جالب برخوردم..........................

این موضوع جالب این بود به اتمام نیمه شب و شروع روز جدید تعدا بازدید کنندگان قبل از اینکه شمارش جدیدش را شروع کند به یک نکته جالب برخورد و این بود که آخرین تعداد بازدیدکننده 1378 بود و این آخرین مطلبی بود  می خواستم برای روز ولنتاین بگذارم و این عدد سال ازدواج من است و خیلی برام جالب بود که مصادف با این روز زیبا شده جالب نیست. یعنی اینکه بازدید کنندگان محترم هم می خواستند سالگرد ازدواج من را بازهم به من یادآور شوند.

 23

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان آرشیدا قند عسل
25 بهمن 90 1:58
سالگرد ازدواجتون مبارک باشه ممنون به خاطر مطالب جالب و آموزنده تون .


X
مامان آرتین
25 بهمن 90 11:46
سلام وبلاگ خیلی خوبی دارن من تازه با وبتون آشناشدم وهرروز یه سری بهش میزنم
1:سالگرد ازدواجتون مبارک
2:عزیزم ما که 5اسفند سپندارمذگان رو داریم چرا ولنتاینو جشن بگییم لطفا برای اون روز مطالب جالب بزارین
3:من دوست داشتم برای پسرم تقویم درست کنم ولی فتوشاپ من با فتوشاپ شما فرق داره اگهامکان داره مرحله ره مرحله وشفاف تر توضیح دهید
ممنون از همه چیز


سلام عزیزم, شما درست می گید من حتما اون روز را هم حتما جشن می گیرم. ولی این روز هم روز زیبایی است فرقی نمی کنه که این روز برای ما این ایرانی ها نیست به هر حال این یک یادآوریه که همدیگر را بیشتر دوست داشته باشیم. باشه حتما برای اون روز هم برنامه ایی دارم. فایلهاشو آماده کرده ام.
عزیزم فتوشاپت مگه چه جوریه. نباید زیاد فرقی داشته باشد. مراحل را برو هرجا مشکلی داشتی بگو

مامان علی خوشتیپ
25 بهمن 90 14:07
سالگرد ازدواجتون مبارک.جالب بود