شروع وبلاگ مامی صدرا و صهباشروع وبلاگ مامی صدرا و صهبا، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 20 روز سن داره

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ایده های مامی صدرا و صهبا Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

توپ های نارگیلی بره های ناقلا

1390/11/25 14:57
1,123 بازدید
اشتراک گذاری

 

 


یک شیرینی خیلی خیلی ساده و در عین حال خیلی خوشمزه البته برای کسانی که عاشق نارگیل هستند

مواد لازم پودر نارگیل - شیر عسلی _ شکلات رنده شده -رنگهای خوراکی( اگه دوست داشتین توپ هاتون رنگی باشه )- مغز پسته یا گردو به دلخواه

طرزتهیه : یک لیوان نارگیل را در ظرفی میریزیم  مغز پسته را مقداری خورد میکنیم زیاد له نمیکنیم طوری که زیر دندون احساس بشه و بهش اضافه میکنیم  آروم آروم بهش شیر عسلی اضافه میکنیم تا جایی که نارگیل به صورت خمیری در بیاد و بتونیم اونو با دستمون شکل بدیم و از هم نپاشه بعد میتونیم بهشم شکلات تخته رنده شده اضافه کنیم که نارگیل ها به رنگ قهوای در میاد یا هم میتونیم از رنگ های مجاز خوراکی استفاده کنیم اگر هم دوست ندارید میتونید هیچی بهش اضافه نکنید تا سفید بمونه به همین سادگی

و اما یه ایده زیبا که از تو یه سایت خارجی برای این شیرینی پیدا کردم و خودم تصمیم دارم دفعه بعد که درست کردم این شکلی درشون بیارم که خیلی بامزه میشن

خب تصویر که واضحه میتونیم حتی برای تزیین کیک هامون از این شیرینی استفاده کنیم با چند تا چوب کبریت یا خلال دندان و تکه های شکلات برای سرش امیدوارم برای بچه هاتون درست کنید و لذت ببرید

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان نسترن
25 بهمن 90 17:18
سلام خانومی. ازت ممنونم. خیلی وب قشنگی داری. منتظر ایده های قشنگ نوروزیت هستم