شروع وبلاگ مامی صدرا و صهباشروع وبلاگ مامی صدرا و صهبا، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 3 روز سن داره

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ایده های مامی صدرا و صهبا Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

غارت فرهنگی

1390/12/15 18:50
780 بازدید
اشتراک گذاری
با درود
همراه با تأسف فراوان از غارت فرهنگ غني ايران و ايراني از منشور کوروش تا فرش کاشان و خليج فارس و ... باز هم فاجعه ديگري در راه است :
نقل قول مستقيم از يکي از دوستانم را برايتان ارسال مي­دارم و اميدوارم که شما نيز همچون من ابراز ناراحتي خود را بيان فرماييد .

"يك خبر تازه شنيدم گفتم شايد شما هم نشنيده باشيد . سازمان ملل متحد نظر سنجي بزرگي را در ارتباط با ثبت جهاني نوروز انجام داده است مبني بر اين که اگر يک ميليون نفر از ايران به سازمان ملل ايميل بفرستند اين روز به نام ايران ثبت خواهد شد اما اگر به اندازه کافي ايمل زده نشود اين روز به نام افغانستان ثبت خواهد شد.. از حق کشورتان دفاع کنيد و نگذاريد که نام ايران و ايراني از جهان محو شود نگذاريد که بلايي که بر سر خليج فارس ما آمد بر سر نوروز ما هم بيايد . اين مطلب را براي دوستان و ايرانيان ديگري که مي­شناسيد بفرستيد و آنها را مطلع بسازيد. "

http://www.PetitionOnline.com/Norouz
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ماناز
15 اسفند 90 19:49
دوست عزیز نمی خواهم بحث سیاسی کنم اما این را بدانید که دشمنان ما هر چه دلشان بخواهد درحق ایران وایرانی انجام می دهند کاری به ای میل من وشما هم ندارند انها بارها حسن نیت(؟) شان را نشان داده اند مهم این است که ما باید به داشته های خودمان احترام گذاشته وانها را پاس داریم کاری به حرف بیگانگان هم نداشته باشیم خودمان وظیفه شناس باشیم همه می دانند که نوروز متعلق به ایرانیان است مگر کسانی که خود را به کوری وکری زده اند.


دقیقا. در کل وظیفه خود دانستم که اطلاع رسانی کنم