شروع وبلاگ مامی صدرا و صهباشروع وبلاگ مامی صدرا و صهبا، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ایده های مامی صدرا و صهبا Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

خانه جادوگر از بیسکوئیت های کره ای

1391/2/2 10:53
1,120 بازدید
اشتراک گذاری

موادلازم
3 عدد بیسکوئیت – 1 عدد شکلات مکعبی شکل – 1 قاشق غذاخوری آب لیموترش – 120 گرم پودر شکر
برای تزئین : اسمارتیز – پاستیل – ترافل و ...

آب لیموترش را با پودر شکر مخلوط کرده ولی به هیچ وجه نباید آبکی شود
این مخلوط را در کاسه کوچکی آماده نگه میداریم .
سپس یکی از بیسکوئیت های کره ای را برداشته در وسط آن مقداری از آن مخلوط (پودر شکر با آب
لیموترش ) که آماده کرده ایم را میریزیم سپس روی محل که مخلوطمان را ریختیم  شکلات مکعبی شکل
 را قرار داده این مخلوط (پودر قند و آب لیمو ترش ) میتواند از اطراف به آرامی به بیرون جاری شود  تا نمای
زیبایی به بیسکوئیت بدهد.
سپس سمت راست و چپ شکلات مکعبی که روی بیسکوئیت قرار داده بودیم را از مخلوط (پودر قند و آب
لیموترش ) مالیده و از 2 بیسکوئیت کامل استفاده کرده و آنها را بصورت اریب قرارداده که به شکل سقف
در آید در بالای محل تلاقی بیسکوئیت ها دوباره مقدار زیادی از این مخلوط ( پودر شکر و آب لیموترش )
ریخته و میگذاریم این مخلوط از روی سقف به پایین جاری شود (مثل برف به نظر برسد)
سپس از اسمارتیز و پاستیل و ... برای تزئین استفاده کرده و صبر میکنیم تا بخوبی همه خشک شوند  و
تمام.
هر یک از این خانه هایی که با بیسکوئیت درست کردیم را درون زرورق میپیچیم و میتوانیم آنها را هدیه
دهیم.

ترجمه : مهندس لیلی بهین فر
منبع : سایتhttp://foodclub.ir/Article.aspx?AID=426

 

 

 

 
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان امیر علی
2 اردیبهشت 91 14:07
سلام من به ثمین کوچولو رای می دم .
سحر
2 اردیبهشت 91 14:22
تعجب میکنم با دو تا بچه چطور این همه وقت داری که همیشه انلاین هستی و وبگردی میکنی خوش به حالت


عزیزم آخه کلا کار من با بچه هاست و این لازمه کارم می باشد


باور کن بعضی وقتها من تا ساعت 3 نیمه شب (چی بگمسحر) بیدارم و صبح هم ساعت 6 بیدار می شم که پسرم بره مدرسه براش پنکیک و یا شیرینی تازه درست می کنم آخه خیلی بدغذاست. فکر کنم چاشنی اش کمی عشقه و اون عشقه که من رو سرپا نگه داشته
سحر
2 اردیبهشت 91 14:41
واقعا قابل تحسینی عزیزم


مامان نازی
3 اردیبهشت 91 9:12
سلام گلم یه سوال دارم نوشته های وب من نا منظم شده چه طور میتونم مرتبشون کنم؟
و هرچی کد در اسکریپت های اختصاصی یا ویرایش قالب ذخیره میکنم اجرا نمیشه دلیلش چیه؟


عزیزم به احتمال زیاد در قسمت اسکریپت بیش دو یا سه مورد از ابزارها استفاده کردی و این باعث بهم ریختگی شده.
مامان کوثری
8 اردیبهشت 91 8:54
دست گلت درد نکنه این خیلی جالب بود خیلی ساده ولی زیبا کاش زودتر دیده بودم واسه تولد نی نی خیلی خوبه دستت درد نکنه واقعا خسته نباشی عزیزم