شروع وبلاگ مامی صدرا و صهباشروع وبلاگ مامی صدرا و صهبا، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ایده های مامی صدرا و صهبا Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

همبرگر با قارچ و پنیر

1391/3/29 12:10
1,047 بازدید
اشتراک گذاری

مواد لازم: 

گوشت چرخ کرده 200 گرم 

جعفری 2 تا 3 قاشق غذاخوری من از سبزی فریزری استفاده کردم

آرد سوخاری یکی دو قاشق غذاخوری ( برای نرم تر شدن همبرگر استفاده میشه ) 

پیاز متوسط یک عدد ( رنده شده ) 

نمک- فلفل - زردچوبه - پودر سیر  به میزان لازم 

یکی دو قاشق هم آب سرد ( اینو هم از هانی تو پست همبرگر یاد گرفتم ) 

البته من همه نکات اون پست را رعایت نکردم این دفعه میخوام عین اون روش درست کنم و تفاوتشو ببینم.

تمام این مواد را با هم مخلوط میکنیم 

و با هم ورز میدیم و میذاریم تو یخچال بمونه 

از این مقدار مواد دو تا همبرگر به دست میاد . به مواد شکل میدیم و در ماهیتابه که کم روغن ریختیم میذاریم تا سرخ بشه 

تا این شکلی بشه 

من وقتی یک طرف همبرگر سرخ شد و برش گردونم روش یک تکه پنیر پراتو گذاشتم تا اون طرفش هم سرخ بشه و پنیر روش هم کم کم آب شه. 

قارچ را هم بعد از شستن ورقه ورقه کردم و در کمی روغن تفت دادم 

یک عدد نان همبرگر را برش دادم و به ترتیب روش همبرگر با پنیر آب شده ، قارچ تفت داده شده ، کاهوی خرد شده و گوجه فرنگی و خیار شور گذاشتم. 

سیب زمینی هم سرخ کردم و کنارشون سرو کردم 

نوش جونتون باشه 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)